فيديو.. فنان مصري يبكي على الهواء ويوجه رسالة للوسط الفني

المستقلة/ منى شعلان/ عبر الفنان المصري عادل الفار عن حزنه الشديد لابتعاد أصدقائه من الوسط الفني عنه ، وتجاهل المنتجين له،على عكس الماضي كان دائما مطلوب في كل الأعمال والجميع يتصل به.

وقال الفنان المصري خلال لقائه ببرنامج “القاهرة اليوم” الذى يقدمه الفنان إدوارد ، المذاع عبر فضائية “اليوم” على شبكة “أوربت”،إن كل أصدقائه من الوسط الفني لا يسألون عليه أو يتصلون به، موضحا أنه كان يتصل بالفنان خالد عجاج لكنه لا يجيبه، قائلا: صحابي الفنان خالد عجاج ومصطفى قمر وهشام عباس وده الجيل اللي طلع معايا واحنا طلعنا مع بعض، ودلوقتي مفيش حد بيسأل عليا وخالد عجاج بتصل بيه مبيردش وأزعل جدا وبعدين اتصل بيه تاني يقولي أنت واحشني جدا واحشني والله ..طب أنا واحشك يا عم متبقى ترد عليا”.

وأكد الفار أنه الآن لا يتصل بأحد لأنه يحزن عندما لا يهتمون أو يردون عليه، قائلا:” للأسف الوسط ده غدار وقبل كده كله كان بيسأل عليا وكله عايزني ولما كبرت الدنيا مبقتش حلوة”، مضيفاً: “لازم يبقى فيه ود ويبقى فيه حب ويبقى فيه تواصل ولازم نسأل على بعض ونطمن على بعض والكلام ده مش للفنانين بس لكن لكل الناس نسأل على بعض ونطمن على بعض واللي عنده مشكلة نحلهاله”.

كما وجه عادل الفار رسالة للجمهور باكياً : “أنا بحبكم قوي وأنا مش هسيبكم وبرضه هواصل وأعمل شغل جديد وأنا عامل شغل جديد وكان نفسي يبقى معايا الفرقة”.

ووجه كلمة أخرى للوسط الفني وزملائه الفنانين قائلا:” يا زمايلي اسألوا عليا ونسأل على بعض ونحب بعض عشان الفنانين دول لازم متواصلين مع بعض وبحبكم وبشكركم”. 

و كان آخر ظهور للفنان عادل الفار ، من خلال مسلسل “الفتوة” ، الذي قام ببطولته الفنان ياسر جلال وعرض في الموسم الرمضاني السابق.

التعليقات مغلقة.