فيديو.. زوجة ماجد المصري تكشف كواليس اصابتها بفيروس كورونا

المستقلة/ منى شعلان/ كشفت رانيا أبو النصر ، زوجة الفنان المصرى ماجد المصري، كواليس ما حدث معها ، بعد اكتشاف إصابتها بفيروس كورونا المستجد ، لافتة إلى أنها خضعت إلى تحليل الفيروس وجاءت النتيجة في المرة الأولى إيجابية، وبعد أيام تخضع لتحليل ثان ، لتكتشف عدم إصابتها بالفيروس ، والتحليل الأول كان غير صحيح.

وقالت أبو النصر ، خلال مقطع فيديو لها عبر حسابها على إنستغرام : “بشكر كل الناس اللي كانت بتطمن عليا واللي كان عايز يساعدني من قلبه، وربنا يخليكم ليا، وكل أصحابي اللي وقفوا معايا وعرضوا عليا يأخدوا الأولاد، وشكرًا لجوزي حبيب قلبي، اللي كان بيدخلي الأوضة ويقولي مش خايف وبيلبس (ماسكين) طبعًا”.

وتابعت : “أنا عملت (بي سي آر) لما جبت حد من المعمل في البيت، ولقيتها إيجابية طبعًا، اتخضينا جدًا وقولت عندي كورونا ونزلت ستوري عشان كل اللي كان مخالط ليا يأخد باله، وعزلت نفسي ثلاثة أيام، وماكنش عندي أعراض ومش حاسه بأي حاجه ، قولت لازم اعمل تحليل تاني واضح أن النتيجة دي غلط، وعملت تحليل تاني في مكان معتمد من وزارة الصحة، وطلعت النتيجة سلبية، وعملت أشعة الصدر قالوا لي أنتِ زي الفل مافكيش حاجه مين قال عندك كورونا!”.

وأضافت :”عشت قلق ورعب ومعزولة عن أولادي وقاعدة في أوضتي ولغيت عيد ميلاد بنتي، وكانت متضايقة وخايفة عليا، وبجد لازم نتأكد من النتائج قبل ما نطلعها، لكن الحمدلله، وبنصح كل الناس يروحوا أماكن للتحاليل المعتمدة من وزارة الصحة”.

يذكر أن الفنان ماجد المصري ، قد نفى إصابته وأولاده بفيروس كورونا بعد إعلان زوجته إصابتها، منذ أيام، عبر “فيسبوك” قائلًا: “الحمد لله بعد إصابة زوجتي.. عملت أنا وأولادي المسحة للتأكيد، والحمد لله سلبية، وهنعمل مسحة تانية لمراتي وإن شاء الله خير .. و ربنا يشفي كل مريض”.

 

 

التعليقات مغلقة.