فضيحة جديدة تلاحق أحمد سعد

المستلقة /- بعد المشاكل الكثيرة التي حصلت مع الفنان المصري أحمد سعد، لم يعد قادرًا على ضبط أعصابه في أي حدث يحصل أمامه، وها هي فضيحة جديدة تطرق أبوابه، لتسبب له مشكلة.

تداول رواد موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”، منشوراً لأحد الأشخاص يروي من خلاله واقعة تعدي الفنان أحمد سعد، على أحد الشباب داخل محطة وقود في مصر .

وجاء المنشور علي النحو التاليكتب الشاب “النهارده كنت في بنزينة إمارات مصر جنب داون تاون وشوفت شاب صغير في العشرينات كان معدي من ورا عربية BMW x5/6 بيضة والعربية كانت بترجع بسرعة كانت هاتخبط الولد، فالولد كرد فعل طبيعي قاله “خلي بالك وانت راجع يا حبيبي” واتضح إن اللي كان راكب العربيه الفنان أحمد سعد راح عليه وقاله “بتكلم مين كده يلا؟” فالولد رد عليه قاله “يلا؟ بكلمك أنت”

وتابع: “وطبعاً الكلام ماجاش على هوا ولا على كرامة أحمد سعد اللي ضرب الولد بالقلم قدام أمه وأخته والناس كلها في البنزينة، ووقعه ع الأرض قدام عربيتي بالظبط وقطعله تيشرته، وكرد فعل طبيعي

مني أنا وأختي حاولنا نوقفه بالكلام فرد علينا بشتايم قذرة جداً وابتسملنا ومشي بالعربية، الموقف ده بينلي قد إيه إحنا بندي قيمة لأشخاص ماتستاهلش وبنسيبهم يعيشوا وسطينا عادي جداً .

التعليقات مغلقة.